Februari, 2023

Zon12Feb10:0013:00NPSA training, 25 m baanVooraf aanmelden vereist, met NPSA licentie.10:00 - 13:00 25 meter baan

Event Details

Voor onze leden die hun NPSA licentie hebben is er elke zondag ochtend gelegenheid om dynamisch te trainen. Dit is alléén op uitnodiging en wordt onderling doorgesproken of dit ivm. de vele landelijke wedstrijden uitkomt.

Dus; als je interesse hebt, en ben je lid van SV ’t Fort met een NPSA licentie dan kun je een aanvraag doen via info@svtfort.nl. Wij geven het dan door aan de groep. Je krijgt dan vanzelf een mail of whatsapp uitnodiging.

Meer informatie over IPSC/NPSA: Nederlandse Parcours Schutters Associatie

*** De training wordt normaal gesproken op de 25 meter baan gehouden. Als er een wedstrijd is dan wordt de training verplaatst naar de 50 meter baan. Eventuele veranderingen bijvoorbeeld bij een NK (die een heel weekend duurt) wordt op de website-agenda gecommuniceerd.

Time

(Zondag) 10:00 - 13:00