November, 2024

Zon24Nov10:0013:00NPSA training25 meter baan.10:00 - 13:00

Event Details

Voor onze leden die hun NPSA licentie hebben is er elke zondag ochtend gelegenheid om dynamisch te trainen. Dit is alléén op uitnodiging en wordt onderling doorgesproken of dit ivm. de vele landelijke wedstrijden uitkomt.

LET OP: meestal wordt dit op de 25 meter baan gehouden. Indien er wedstrijden zijn of andere activiteiten kan het zijn dat het verplaatst wordt naar de 50 meter baan. Als er wedstrijden of examens op beide banen zijn dan is het gesloten voor training. Houd daarom deze agenda in de gaten!

Dus; als je interesse hebt, en ben je lid van SV ’t Fort met een NPSA licentie dan kun je een aanvraag doen via info@svtfort.nl. Wij geven het dan door aan de groep. Je krijgt dan vanzelf een mail of whatsapp uitnodiging.

Meer informatie over IPSC/NPSA: Nederlandse Parcours Schutters Associatie

Time